De gratis Google tools die iedere (online) ondernemer zou moeten gebruiken

4 december 2020 door Edwin

Google Tools

Bij ons bij Next Buzz is Google niet weg te denken uit het dagelijks leven. Google is als zoekmachine bij het gros van de mensen natuurlijk bekend, maar wist je dat Google ook een veelvoud aan gratis tools aanbiedt om ondernemers en website eigenaren te helpen?

verder lezen

Overstappen naar een met SSL beveiligde verbinding of niet?

12 januari 2017 door Edwin

SSL-certificaat Google Chrome

Recent heeft Google aangekondigd dat vanaf de januari-release van zijn browser Chrome alle niet-versleutelde HTTP-websites als “niet veilig” worden weergegeven in de adresbalk. In dit blog lees je wat dit voor gevolgen kan hebben.

verder lezen

Google verhoogt minimale aantal beoordelingen bij AdWords advertenties

1 september 2016 door Edwin

Google 150 sterren reviews seller ratings 2016

Consumenten waarderen online reviews Ik hoef je vast niet uit te leggen dat positieve online beoordelingen over jouw bedrijf of webshop belangrijk zijn. Ze kunnen net dat extra zetje geven zijn voor een aankoop. Onlangs heeft Google hun beleid verscherpt in het vertonen van de seller ratings bij AdWords advertenties. Hierdoor wordt het voor kleinere bedrijven lastiger om hun klantbeoordelingen weer te laten geven bij online advertenties.

verder lezen

Waarom wij fan zijn van MailChimp!

28 februari 2016 door Edwin

WAAROM WIJ FAN ZIJN VAN MAILCHIMP!

Een vraag die je zou kunnen stellen is “Waarom raadt Next Buzz MailChimp aan voor het versturen van nieuwsbrieven?”. Een goede vraag, want er zijn vele partijen en programma’s die dit ook kunnen. Wij zijn echter fan van MailChimp en ik vertel je graag waarom.

verder lezen

Optimaliseer je website voor je doelgroep, dan volgt Google vanzelf

14 februari 2016 door Edwin

OPTIMALISEER JE WEBSITE VOOR JE DOELGROEP, DAN VOLGT GOOGLE VANZELF

Jammer genoeg zie ik dat websites teveel gericht zijn op de zoekmachine. Het doel heiligt alle middelen. Het veroveren van een hoge positie in Google lijkt belangrijker geworden dan het schetsen van een eerlijke verwachting naar de bezoeker. Dit werkt op de korte termijn misschien, maar als gebruiksvriendelijkheid en relevantie uitblijven dan val je op de lange termijn door de mand. Ook bij Google. Graag licht ik dit verder toe in dit artikel.

verder lezen

Onderwerpen

Nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ga omhoog