Next Buzz is hét full service internetburo van Amersfoort. Een bureau met een no-nonsense mentaliteit. Dagelijks helpt het team van eigenaar Edwin Weijzen vele ondernemers met het realiseren van optimaal rendement online. Hetgeen start met een op en top website. Daarom presenteren we via onze online kanalen elke twee weken met trots een gerealiseerde website van een gewaardeerde relatie.
Ditmaal aan het woord: Pieter Aalbers van De Mariënhof. Deze prachtige en bijzondere Amersfoortse locatie waar men elkaar kan ontmoeten. Voor vergaderingen, in klein en groot gezelschap, bruiloften of welke gelegenheid dan ook. ‘Dit 500 jaar oude klooster kent een rijke geschiedenis en vandaag de dag komen de oude muren en moderne inrichting perfect samen’, aldus Pieter.
Teampartner
‘Om af te trappen: Next Buzz is een fijne en realistische teampartner voor ons.’ Met deze woorden steekt Pieter Aalbers van wal. ‘Het is goed een partij naast ons te hebben die ook realistisch kijkt naar de haalbaarheid van alle plannen en mooie ideeën die we hebben. Want die hebben we genoeg! Onze marketing en communicatie afdeling heeft nauw contact met het team van Next Buzz en zodoende kijken ze ook mee in welke fase wij zitten, en in welke samenstelling. Plannen moeten namelijk wel haalbaar zijn.’
Persoonlijk contact
‘Edwin en ik spraken elkaar op de Haringparty Amersfoort. Ik was in gesprek met website bouwers van buiten Amersfoort en ik ben blij dat ik hem daar nog tegen kwam. De website van De Mariënhof was de kick-off van onze samenwerking en ook de website van Landgoed Brakkesteyn heeft Next Buzz gefikst. Naast dat het leuker is dat we het lokaal houden maakt het ook een stuk makkelijker en persoonlijker. We komen ook één keer per kwartaal bij elkaar, en dat is dan om de hoek een stuk makkelijker. Daarbij heeft Edwin zelf persoonlijk een enorme snelle manier van schakelen. Ze zijn goed bereikbaar, reageren snel en pakken de wensen ook snel en professioneel op.’
Bijzonder ‘tintje’
We zijn benieuwd welk bijzonder element dankzij Next Buzz is verwerkt op de website? ‘Ja, dan heb ik wel iets maar dat noem ik liever een bijzonder ‘tintje’. In De Mariënhof willen we de zintuigen prikkelen van onze gasten. Zo ook met licht. Zodoende hebben we LED verlichting waarvan we de kleuren kunnen aanpassen. Denk aan een meeting van ING in oranje stijl, en als dan daarna ABN Amro komt, bij wijze van, dan is het aan te passen naar een groene setting. Op de website pagina van onze zalen heeft Next Buzz daarom een slider gerealiseerd waardoor je de zalen in die kleursetting kunt bekijken. Echt heel tof!’
Data analyse
Buiten de look and feel is ook de achterzijde van de website minstens zo belangrijk. ‘Klopt, en daarom doet Next Buzz ook onze data analyse. Wat scoort wel? Wat kunnen we verbeteren? Et cetera… Onze marketing en communicatie afdeling werkt zoals gezegd intensief samen met het team van Next Buzz. Ook dan is dit belangrijk want je wilt wel kunnen sturen op cijfers en resultaten. We zitten in een competitieve markt, en dan is het zaak dat je het juiste verteld op je digitale uithangbord.’
Geen profile geslecteerd